Tuesday, September 15, 2009

Cepatnya Masa Berlalu

Ya itu lah yang saya rasakan...Ramadhan semakin hampir ke penghujung...rasa sedih nak meninggalkan Ramdhan...pasti saya akan merindui suasana Ramadhan kali ini...pada saya setakat ni, inilah Ramadhan yang saya rasakan paling bermakna dalam hidup saya...tak pernah saya rasakan betapa nikmatnya Ramadhan sebelum ni seperti saya rasa sekarang...Ruginya saya sebab tak menggunakan Ramadhan sebelum ni sepenuhnya..berapa kali Ramadhan yang saya lalui telah saya sia2kan begitu sahaja..moga saya ada jodoh lagi dengan Ramadhan tahun hadapan..

*ps:xda pe nk tulis sbnrnya...saje nk bersihkan 'sawang' kat dalam blog nih..xberkesempatan nk tulis panjang2...test yg berterusan + kuiz + assignmnet yg byk.Lepas cuti raya pun ada test lagi..biasalah hidup kita akan sentiasa di'test'.ni baru sikit Allah 'test'..Moga dipermudahkan segalanya untuk saya dan sahabat2...xlupa gak,Salam Aidilfitri buat sumer...maafla xda kad raya untuk korang sumer...nnt2 la ea...tak pun xyah langsung..haha...xlupa jugak di dalam kita bergembira sambut saya nnt jgn lupakan saudara seIslam kita di Palestin,Iraq dan seluruh dunia yang dalam kesusahan..sama2 kita doakan untuk mereka..wallahualam....

5 comments:

siti said...

Alhamdulillah la nur if u feeled that way, moga menjadi tetamu malam penuhh barakah..

sisa ramadhan ini kita sambut dgn penuh ketaatan pd yg Esa.insyaAlah..

cepat sikit balik..huhu

nurilham7 said...

xnak la balik awal2..dah siap kemas rumah baru kt balik..haha

najaf_jb said...

betul betul betul...

najaf_jb said...
This comment has been removed by the author.
siti said...

amboi2..hang ni mmg nak kena..ad keje untuk hang kat cni..heheh